Yummy.

2010-11-10 @ 00:06:34
Sitter här med chokladansiktsmask (som dessutom luktar och smakar gott, mums), har rakat ben och plockat ögonbryn... känner mig sådär nyponrosfräsch just nu.

Imorgon ska jag upp tidigt och baka frukostbröd som jag köpt blåbärssylt och Philadelphiaost till, kommer bli hur smarrigt som helst, no more fucking havregrynsgröt på morgonen. Det är gott de första tre dagarna, sen smakar det urmjölkad pungpåse.

Ska snart krypa ner i sängen och läsa klart Diamanter är Förevigt, den var lite seg i början, men när man väl kommit i den så är den som ett långt, underbart avsnitt av Sex and the City.

Verkar som om jag har ett extrajobb som modeskribent på en tidning också! Men mer säger jag inte, höll ögon och öron öppna så kanske jag avslöjar mer inom en snar framtid.

Bäst att skölja av den här ansiktmasken nu, börjar känna mig som Rockbiter i Den Oändliga Historien (ni vet han superstora stenätaren?).

Favoriten!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0