Whaaa.

2010-11-10 @ 23:09:38
Har så'n fruktansvärd träningsvärk i magen, vilket oftast är rätt gött, men just nu känns det som kaka på kaka med förkylning + träningsvärk.

Ska försöka komma iväg till gymmet imorgon också, även om jag är sjuk... får lite dåligt samvete annars. Soffpotatar mig så mycket så de där få timmarna är rätt värdefulla ur kropptrimningssynpunkt.

Fit som ett as ska jag bli, juni är mitt slutmål, nyår är ett delmål. Tittade man på mamma i min ålder, då hade hon magrutor som en fitnessguru. Jag kanske inte ska bli riktigt lika fit, men jag har gener för det, och lite markerade magmuskler är alltid snyggt.

Har skurit ner rejält på gottesaker. Inte ätit godis eller druckit cola sen i helgen, vilket är en bedrift för mig. Har inte heller ätit kakor, bullar, andra bakverk eller druckit någonting med uppenbar sockerhalt. Dock har jag druckit juice och ätit pasta. Förbud skulle göra mig galen, så jag tänker inte förbjuda vardagssaker så som juice, yoghurt mm.

Lördagar är (som alltid) min gottedag. Då får jag unna mig något gott, för att inte klättra på väggarna av sötsug. En burk cola och lite godis t ex.

Hör ni?! Jag har verkligen bestämt mig. Sju månaders deadline är inte så farligt heller, man brukar ju inte inse att man är plufsig förrän i maj när bikinin ska på om en månad. No more beach-panik. Drömkroppen ska erhållas och behållas.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0