Jättemumin.

2010-11-05 @ 12:06:36
Idag är jag en jättemumin i min fluffiga vita jumpsuit igen.

Vad bjuder helgen på då? Ska iväg och handla åt stackars nyopererade pappa strax, ska handla en massa gott så att jag kan laga supergod mat åt pappa, bror och pojkvän i helgen. Så ska jag vara kattvakt åt Malins tre fluffiga underbara ragdolls.

Ska också på minnesgudstjänst på söndag och tända ljus för lilla mamma, och så ska jag självklart till hennes grav och pimpa till den.

Mer uppdatering kommer följa löpande under dagen, så stay tuned.

Bjuder på en gammal bild också;
Från vänster; Jag, min gamla klasskompis Angelica, min gamla klasskompis Marika.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0