Jag är mamma!

2010-11-26 @ 21:51:29
Äntligen är vi hemma igen! Gick upp 5:30 imorse och kom hem... nu. Tur och retur till Ystad (120 mil) är inget att leka med. Och med hos hem har vi...

...min snuttefis! Hon är så vacker och så söt så ni anar inte! Och lekig. Hon började leka med sina leksaker i buren innan hon hunnit gå av min hand haha.

Vackraste lilla fisen på jorden!

Kommentera mera!
Postat av: Tina

Vilken sötis! :) Mina små pippifåglar blev helt till sig när jag tittade på videon, de är helt övertygade om att det finns en annan fågel här nu.

2010-11-26 @ 23:36:09
Postat av: Tina

Haha ååh vilka söta videos.. :) Jag har bara vanliga små tysta zebrafinkar.. kände liksom att det blev bäst så :) funderade först på dvärgpapegoja men tänkte att det tar upp så mkt tid (som jag inte har) att lära dem en massa saker. så det blev zebror som inte kan lära sig ett skit helt enkelt.. och nu när mina väcker mig på mornarna är jag ändå ganska glad att jag valde den tystare pippiarten! :)

2010-11-27 @ 21:48:47

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0