Favoritkryddan med stort F.

2010-11-07 @ 21:17:00
Alla har väl en favoritkrydda, som man gärna anväder i alla lägen, som karaktärierar och gör ens matlagning mer personlig, en to-die-for krydda som man känner sig handikappad utan? Vilken är din favoritkrydda?

Min är Santa Maria Chicken and Steak, och denna magiska krydda som lyfter de flesta rätter (speciellt underbar på kycklingfilé) blev faktiskt min favorit när jag och Elena bodde tillsammans på Herrhagen. Då stod alltid denna krydda på köksbänken och jag norpade nog mer än en gång (f'låt darling, you know I love you!).

Kryddan kommer i en genomskinlig "burk" med tillhörande kryddkvarn, hur smart som helst.

Rekommenderar alla att skriva upp denna gudomliga krydda på inhandlingslistan, you will not get disappointed.


Kommentera mera!
Postat av: elena

haha i knew it! ;) näädå. i love u too. ses snart?

2010-11-08 @ 20:29:12

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0