Dag 2 - min första kärlek

2010-11-25 @ 15:35:31
Oj oj... rubriken ovan beror ju helt på om man syftar på första kärleken eller första kärleken.

Berättar därför om första kärleken och första kärleken. Skriver dock inte ut några namn här av respekt.

Jag var tolv bast och gick i 6:an på Frödingskolan här i Karlstad. Det fanns en kille i min klass som jag tyckte var så otroligt snygg och häftig, dessutom spelade han hockey vilket också var sjukt coolt. Vi hade börjat skicka lappar på lektionerna, jag och den här killen, i stil med; "vad gör du idag?" och "du är så söt idag". Emellanåt var det discon på fritidsgården brevid skolan, på vilka jag var en flitig besökare.

Just den här kvällen var både jag och killen i fråga på detta disco, och där frågade han chans på mig. Jag blev jätteglad och ville så gärna, men ville spela svår då jag hade läst massor om i Sofias alla tjejtidningar att man ska vara "svårflörtad" så jag svarade att jag skulle tänka på det. När kvällen började lida mot sitt slut svarade jag äntligen (stackarn) ja, och vi dansade tryckare.

Vi var tillsammans i ungefär två veckor för att jag inte vågade pussa honom, hahahaha! Dock blev det vi igen ungefär ett och ett halvt år senare, och då var vi tillsammans i åtta månader. Och då vågade jag pussa honom. Så han var både min första kärlek och min första kärlek.

Ung Mimo.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0