Brännskador.

2010-11-08 @ 01:29:00
Igår när jag stod och stekte pannbiff åt mig, min far och Tommy att avnjuta, skvätte världens största smördroppe upp på min hand (höger lillfingerknoge). Det gjorde så fruuuktansvärt ont för någon sekund, men sen tänkte jag inte mer på det. Det började snart svida lite så jag tittade till handen efter maten, och där var jag typ... lila.

Idag har det blivit till en lila blåsa, och det har krympt ihop lite jämfört med igår, men självklart skrapade jag just upp blåsan när jag skulle ladda diskmaskinen med disk. Jag är en liten fjolla, visst, men ni vet nog själva hur ont brännsår/brännskador gör hur små de än må vara.

Hoppas att det läker fort, lär det väl inte göra om jag känner klumpig jag är och hur många gånger jag därför kommer riva upp det hela.

Nu blir det sängen!

Ps. The Sims 3: Kvällsnöjen är uuuunderbart!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0