Varmt ute!

2010-05-19 @ 16:09:25
Det är helt galet varmt här i Karlstad, hade på mig linne och min jättetunna bikerjacka och gick till Konsum, vilket är kanske... 5-10 minuter tur och retur. Dyngsvett nu! Skulle gissa på att det är 20-25 grader och otroligt kvavt dessutom vilket spär på värmen ännu lite mer.

Fick i alla fall med mig allt som behövs för att stå i köket hela eftermiddagen, städningen får nog vänta tills imorgon.

Köpte också med mig en underbart söt liten bok som jag tänkte skriva alla mina recept i då många är "egna", så att jag inte glömmer bort dem. Boken är bunden och har en etikett och linjerade sidor, och kostade 15kr, vilket fynd haha. Nej men allvarligt, jag brukar kladda ner recept på lappar som jag antingen tappar bort eller kladdar ner, så detta kommer bli en bra lösning.

Mot köket!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0