Varenda en!

2010-05-20 @ 13:33:06
Jag är som bekant känd för att, under flera års tid, ha köpt varenda utgåva av i princip varenda tjejtidning. När jag städade ur mitt flickrum för något halvår sedan slängde jag motsvarande säker 100 kilo tjejtidningar. Varför slänga undrar kanske ni? Men allvarligt nu, orka sortera tio pappkassar tidningar!

Nu har det börjat bli ett lass även här och jag ifrågasätter om mitt beteende faktiskt är nödvändigt. Visst, jag älskar timmarna man får i lugn och ro med en sprillans ny tidning i knät, kanske en kopp te eller någon frukt, och läsa sida efter sida med skönhetstips, hälsoförslag, mode, reportage, kändisskvaller... det är bara soo Mimo style!

För att komma till min poäng, jag tänkte rekommendera alla där ute, om ni bara skulle köpa en enda tjejtidning i månaden, låt det bli SOLO. Tidningen är verkligen helt underbar, plus att i månadens nummer får du TRE tidningar för priset av en; tidningen SOLO, en ny skvallertidning vid namn Glaze samt SOLO's lilla syndiga full av sexiga smaskigheter. Du får dessutom ett läppglans i en härlig sommarnyans.

Nya numret av SOLO

Kommentera mera!
Postat av: Una

Skönt att veta att man inte är ensam om att vra besatt avtidningar :D

2010-05-20 @ 15:28:05
URL: http://unaa.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0