USA

2010-05-11 @ 11:50:44
Inatt drömde jag knäppa drömmar igen. Jag hade tagit mitt pick och pack och åkt till Emem och Christian i USA, Wyoming om jag inte minns fel. USA hade helt andra regler och normer än Sverige, så vart man än gick och vem man än pratade med fick man verkligen tänka sig för vad man sa. Jag ville av någon anledning bli barnpsykolog och hade blivit placerat på praktik i ett s k "privatdagis", där jag skulle studera barnen samt hjälpa till med alldagliga bestyr.

Jag hade då fått en ganska stor redovisningsuppgift att klara av, samma vecka som jag gick på praktik. Jag visste inte hur jag skulle få allt att gå ihop, så jag bestämde mig för att kontakta Alexander Skarsgård. Han var jättetrevlig och hjälpte mig verkligen, dels kom han på den briljanta idéen att använda barnen i redovisningssyfte, samt att redovisa framför dem.

När min redovisningsdag var kommen och barnen satt ner vi matbordet för att äta (fläskkotletter, brunsås, ärtor och mos haha, det kommer jag ihåg), överraskar damen som håller i privatdagiset mig och tar dit Alexander! Han var sjukt lång (hade tidigare bara pratat på telefon), snygg och hur trevlig som helst. Jag tackade honom personligen genom att ställa mig upp och berätta för barnen att ingenting hade varit möjligt utan honom, och han vägrade släppa min hand när jag skulle skaka med honom.

Sen hjälpte han mig att få tillbaks min snodda cykel, dessutom.

Kommentera mera!
Postat av: Anonym

kolla in min blogg (:

2010-05-11 @ 12:28:41
URL: http://juliaastjarnfeldt.bubbleroom.se

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0