Ueeek.

2010-05-16 @ 16:04:58
So...very...hangover. Idag mår jag absolut så långt ifrån bra man kan må. Och jag måste spendera hela dagen med plugg... tänkte kanske försöka piggna till först. Var uppe vid 8 i morse och var tvungen att ta en resorb och två ipren. Somnade sedan om igen brevid mannen runt 11 och vaknade igen vid 14. Har varit och handlat mat för idag, måndag och tisdag, och köpt snus, för min snusdosa försvann självklart på festen igår, och Tommy lämnade sin framme på bordet så den var som den bör slut när vi skulle ha den. Nu har jag fått min kära tobak i alla fall.

Nu blir det käk, så mår man förhoppningsvis bättre sen.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0