Stressdagen är kommen

2010-05-07 @ 12:23:53
Idag är jag helt hemskt fruktansvärt sjukt stressad! Till att börja med måste jag innan 15:00 göra klart ett par pysselsaker som ska med posten, ju snarare jag blir klar desto bättre för jag har typ tre engelskauppgifter och massa minitest som ska vara gjorda innan veckans slut. Har varit väldigt dålig på att plugga den här veckan av både en och flera orsaker. När jag har pluggat, även om jag inte är klar med pluggandet, tänkte jag städa så här är helgfint, behöver rensa, sortera, slänga och flytta på saker.

När jag har pluggat och städat klart blir det att helghandla mat samt hämta ut mitt paket på posten. När vi kommer hem igen ska vi baka rulltårta och efter det laga mat. Måste komma ihåg att hitta receptet på den supersmaskiga rulltårtan också...

Ah well, bloggar nog snart igen även om tiden är knapp, för jag blir liksom... avstressad av att få skriva lite.

Paket från Nelly innehåller bl a;

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0