Sjukt rolig skämtartikel

2010-05-13 @ 00:32:49
Köpte med mig nya VeckoRevyn hem från ÖoB också, och har just spenderat ett par timmar åt att läsa den. Det var dock en sak som stack ut rejält, som jag och Tommy skrattade så att vi grät åt.

Hayden Panettiere, 153cm kort (kortare än mig!), är tillsammans med en rejäl karl vid namn Vladimir Klitschko, 201cm lång och 111kg tung. VeckoRevyn hade skrivit en skämtartikel om vad dessa tu bråkar om när det gnabbas. Det här trodde VeckoRevyn;
  1. Vladimir frågar hela tiden Hayden om hon tror att han skulle kunna "ta" Peter Petrelli i Heroes.
  2. Vladimir använder Haydens Gucci-skor som tandpetare.
  3. När Vladimir lämnar sina gymnastikskor i hallen trillar Hayden ofta ner i en av dem och hamnar i ett underjordiskt land hos en jättestor kanin och Johnny Depp.
  4. Varje kväll måste Hayden hjälpa Vladimir att rensa fiskmåsar ur öronen.
  5. De andra smurfarna i smurfbyn gillar inte Vladimir alls.
Hayden och Vladimir.

Kommentera mera!
Postat av: Malin

Hej gumman, jo då mötet gick okej... Hur är det med dig ? :) puss

2010-05-13 @ 12:11:52
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0