SATC 2

2010-05-24 @ 15:35:07
På torsdag smäller det! Sex and the City 2 har premiär och jaaaaag ska dit! Med de andra damerna förstås, en film man som kvinna i dagens moderna samhälle INTE får missa. Jag har dock inte minsta aning om ifall feminister på något sätt skulle göra uppror mot hela konceptet, men det tror jag väl inte? Filmerna och serien andas ju självständiga kvinnor, för det mesta, och står upp för den moderna kvinnan, såväl singlar som i förhållanden, i ett tufft medialt samhälle fullt av fällor, men självklart också positiva överraskningar och kärlek ur ett kvinnligt perspektiv... Samantha är ett undantag.

2½ timmes ren njutning, jag kan inte bärga mig!


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0