Nu kan jag ta helg

2010-05-21 @ 19:06:33
Åh så skönt, helg! Tänkte sätta mig och skriva lite på ett engelskarbete dock, brainstorma och få en bra grund så att det bara är att skriva klart när jag får lust.

Handlat har jag också gjort, grönsaker med dip, dricka, Marabou Polka, sker att göra hemma-hamburgare med, baguetter, skagenröra samt fetaost och salladsdressing. Så nu vet ni hur min mathelg kommer att se ut, hehe. Köpte också hem saker att baka mer (!) cupcakes med, de gick åt som smör i solsken nämligen... och var helt sjukt goda, det måste jag hålla med om, det gjorde jag bra!

Lite pyssel med lera blir det kanske också i helgen, sugen på att göra mer smycken. Har också blivit tillfrågad att lägga upp bilder på det jag gör/gjort, så tänkte fixa det i helgen åt er. Kanske lägger till en smyckeskategori i bloggen till och med.

Kommentera mera!
Postat av: Helene

Jasså på så vis :p Låter jättebra :) vad anväder du för lera om man får fråga?

2010-05-21 @ 19:18:42
URL: http://smultronblomster.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0