Måååndag!

2010-05-03 @ 18:20:07
Nu vart det måndag igen och dags att vara produktiv. Idag har jag hunnit med att deklarera på Skatteverket, eftersom det var något ROT-avdrag som jag var tvungen att fixa, samt passade på att adress-ändra. Småshoppade också lite, hittade en vrålsnygg vit klänning (suck) på BikBok. Hämtade ut paket på posten med skor och underkläder. Köpte en ny Osis Dust it också. Kan inte nog många gånger säga hur underbar Dust it verkligen är, räddningen för en dålig hårdag, räddningen för en utekväll, räddningen till allt, både långt och kort hår.

Storhandlade på Willys också, planerade för veckans mat samt lunchlådor åt mannen. Ikväll blir det pasta och ost & skinksås, imorgon blir det kyckling- currygryta, på onsdag blir det fläskfilé och potatisgratäng och på fredag blir det marinerad kyckling och stekt potatis i kryddor. Mums, ser fram emot den här matveckan. Lunch blir som vanligt sallad varje dag för att kunna äta vad jag vill på kvällen.

Dagens minishopping. Klänning (min är vit), BikBok 199kr. Osis Dust it, frisörer 179kr.


Skor, H&M 129kr. BH, H&M 149kr.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0