Löning!

2010-05-24 @ 20:43:04
Om 3½ timme. Jag längtar efter shopping! Dock längtar jag mindre till att ha en spruta inkörd i min läpp imorgon, fy satan vad ont det kommer göra. Däremot längtar jag tills det är klart. Tack Malin, som följer med mig, du är en ängel!

För att tacka henne ska jag fixa The Sims 3 åt henne, så att hon har något att slänga sin dötid på. Det är verkligen ett underbart tidsfördriv. Så ska jag fixa klart dina örhängen också Helene, men det är tveksamt om de blir klara innan kl. 10 i morgon bitti. Annars kommer jag över med dem på tisdag kväll till Malin, hoppas det är ok?

Önska mig lycka till imorgon!

Kommentera mera!
Postat av: Helene

Gör dom när du har tid, de behöver inte vara klara denna veckan :)

2010-05-25 @ 09:39:13
URL: http://smultronblomster.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0