Läpparna, dag två

2010-05-26 @ 13:49:26
Läpparna ser mycket bättre ut i dag, den mesta svullnaden har lagt sig och slutresultatet börjar göra sig påmint. Idag är jag nöjd!

Har tyvärr ingen dagens-bild,
men eftersom ni inte sett före-efter än, så får ni den nu.


Kommentera mera!
Postat av: Jag

Flickigt flirtit eller lite äckligt?

- Vad tycker du om Lily Allens stil?



http://snostilen.se/2010/may/lily-allen.html

2010-05-26 @ 14:00:20
URL: http://snostilen.se
Postat av: Thumberlina

Hejsan!

Satt o kollade in läppförstorningar och hamnade "hos dig" av en slump och bara älskar den här "efter bilden" det är ungefär så jag täkt att mina läppar ska se ut, har nämligen tänkt att spruta in Restylane för första gången nu i vår/sommar. Har inte bestämt klinik än, men det blir väl Karslstad eller Örebro då det inte är så långt ifrån där jag bor, och haft flera bekanta som gjort i både Örebro o Karsltad.Jag ser ju att det är snart 2 år sedan du gjorde din förstoring, men hoppas du har lust att svara på ngr frågor ändå, då jag verligen gillade denna "efter bild 2 dagar efter din behandling". Blev efftekten ungefär så "fyllig" när själva "svullnaden gått ner och det menade resultatet blev som det skulle" ja du förstår nog hur jag menar. Sorry om jag förvirrar ;) inte min mening kära du.

Undrar även om du hade i 1ml Restylane (både under och överläpp" och konturerna eller hur utfördes din behandling? då både konturerna och över&underläpp ser RIKTIGT jäkla läckert ut så vore det bra och veta, flera av mina bekanta har bara gjort själva läppkonturerna, och en del enbart överläpp, etc etc så det har skillt sig väldigt mycket. Så jag är verkligen nyfiken på hur din gjordes och hur mycket Restylane som användes? Hur länge satt det i ungefär utan att det blev mindre fylligt överhuvudtaget? då detta verkar skifta en del från person till person.

Gjorde du om behandlingen senare igen eller var det "en engångsgrej", och vart gjorde du den? skulle vara bra om jag visste lite mer så jag vet hur jag ska förklara på konsultationen hur jag vill ha det, etc.. Och en sak till, pris? Var det 3000-3500 (utan konsultationen inkluderad? )

Tack på förhand, och ännu en gång- kanon läckert :-)



Kramar///Anna (Thumberlina)

2012-04-03 @ 09:15:36

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0