Kan äntligen avslöja

2010-05-18 @ 23:31:21
Vad det är för "pyssel" jag sysslat med på senaste tiden! Kunde inte nämna detta innan eftersom jag då skulle avslöja mig själv, vad jag skulle ge till Sabina och Malin, men nu har jag gett det så nu är det fritt fram.

Jag har köpt på mig lite smått och gott från Panduro, Fimo Lera, kedjor, smyckesringar, fästen, "pinnar", örhängssaker mm, och utav detta har jag börjat göra små söta godsaks-smycken. Malin och Sabina fick ett varsitt par cupcake-örhängen med strössel och hela kittet, Malin blå, Sabina rosa. Till dessa hade jag gjort helt egna söta små rosa smyckesaskar med silversnöre. Det verkar som om de uppskattades!

Utöver detta har jag också gjort lite anant småpyssel, mest som träning, som jag behåller själv, bland annat ett par prinsesstårtbits-örhängen med sylt, grädde, marsipan, marsipanros, ja allting. Har dessutom gjort två stycken berlock-armband med godsaker på som jag tänkt skicka till kompisar utanför stan.

PS. Malin, jag glömde ju ta kort på örhängena! Kan du inte ta ett och skicka/ladda upp till mig? :-)

Kommentera mera!
Postat av: Malin Holst

Jo, men Malin verkade osäker och Sabina har inte semester när jag har semester. så jag har ingen aning om hur det blir :(

2010-05-19 @ 10:22:03
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0