Läppförstoring FAQ

2010-05-25 @ 22:33:17
Några vanliga frågor och svar rörande  läppförstoring;

Är det farligt att göra läppförstoring? Det är inte farligt på något sätt, om du är fullt frisk i övrigt.
Hur gammal ska man vara? Du måste vara myndig.
Vem får behandla? Endast legitimerad sjuksköterska, tandläkare eller läkare och som har fått utbildning i detta. 
Om jag slutar använda fillers i läpparna, kommer de att försämras? Nej inte alls, de går tillbaka till samma form och storlek som tidigare. Om behandlingen upprepas många gånger så tenderar fyllnaden att kvarstå en längre tid.
Gör det ont? Det kan göra ont, det är ändå en injektion. Dock innehåller de flesta filler-material bedövningsmedel, utöver den vanliga lokalbedövningen.
Hur länge håller det? Hållbarheten varierar, men 6 månader kan man räkna med, upp till ett år eller mer för vissa.
När går svullnaden ner? Svullnaden går ner efter 1-3 dagar och det är då det slutgiltiga resultatet ses.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0