Just det!

2010-05-20 @ 23:05:08
Glömde ju ge er datum för läppförstoringen. Den 25e smäller det, förhoppningsvis följer Malin med och håller mig i handen, för det gör SJUKT ont.

Inte ens säkert om någon kommer märka någon skillnad, gör det för min egen skull och lägger i så otroligt lite, det blir antagligen bara en estetisk skillnad i mina egna ögon. Och det är ju det som räknas, det är min kropp, det är jag som ska vara nöjd och ingen annan. Kan man köpa bättre själkänsla för pengar? Tveksamt, men om en smärre justering faktiskt får dig att känna dig... somewhat happier, tycker jag att det är väl värt sitt pris.

Vad tycker ni om skönhetsingrepp, stora som små?

Såhär kan jag hundraprocentigt garantera er att jag aldrig kommer se ut!

Kommentera mera!
Postat av: Malin

Klart att jag ska hålla dig i handen !

2010-05-21 @ 16:18:40
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0