I brist på annat

2010-05-04 @ 17:48:04
Kan du;
Sjunga? Går att diskutera.
Hjula? Japp!
Stå på händer? Har kunnat, ska testa och se om ja fortfarande kan!
Sjunga med munnen stängd? Oh ja, det är mitt partytrick.
Gångertabellen? Hmm... ja, den sitter.
Fler än två språk? Svenska, Engelska, läst Italienska, Franska och Tyska.
Behålla en hemlighet? Ja, det tycker jag.

Har du;

Gråtit idag? Nej.
Skrattat idag? Oh ja, skrattar mycket och ofta.
Piercingar? Tungan, 13 i öronen, igenväxt i naveln.
Syskon? En äldre bror.
Jobb? Pluggar för tillfället.
För många vänner? Kan man ha för många vänner?
Färgat ditt hår svart någon gång? Ja, och det var extremt svårt att bli ljusare igen.
Bra självförtroende? Det beror helt på.
Gjort något olagligt? Ganska mycket tror jag, ha ha.
Brutit något ben? En tå. Annars har jag varit hel för det mesta.
Tappat bort dig i din hemstad? Någon gång när jag var yngre och ute på äventyr isåfall.
En hemlighet som ingen annan vet? Kan inte komma på vad det skulle vara, men kanske.
Sovit en hel dag i sträck? Haha jadå.
Somnat gråtandes? Det också, ja.
Varit på festival? Ja.
Pussat en groda? Nej, faktiskt inte! Blir i sommar.

Finns det;
Någon som förstår dig? Flera stycken.
Någon som saknar dig? Jadå.
Någon som du hatar? Hata är ett starkt ord, så nej.

Vem;
Kramade dig senast? Tommy.
Pussade dig senast? Tommy.
Ringde dig senast? Sofie.
Ringde du senast? Min bror.
Var hemma hos dig senast? Om inte Tommy räknas... Malin.
Var du hemma hos senast? Sabina och Stefan.

Jag;
Svär ofta? Nja.
Sjunger i duschen? Om jag är på bra humör och inte stressad.
Skulle kunna gå i pyamas till skola/arbete? Jag har ingen pyamas, helt ärligt.
Skrattar åt dina egna skämt? Lite för ofta!
Skulle plastikoperera dig om det vore gratis och ofarligt? Det tror jag faktiskt.

Vad;
Längtar du till mest just nu? Sommar 2010.
Ska du göra i helgen? Ingenting inplanerat, kanske blir att hänga hos Sofie.
Har du för kläder på dig? Min yna vita klänning, jeansleggings.
Gjorde du igår? Deklarerade, shoppade, handlade mat, lagade mat, tittade på film.
Ska du göra i sommar? Gotland, Paris/London, Liseberg, kanske västkusten.
Åt du senast? Räksallad, haha.
Köpte du senast? Dagligvaror och en tidning.
Skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en ny bil åt Tommy, resa, shoppa i mängder.
Skulle du gjort om du hittade ett lik i skogen? Trilla omkull, spy, ringa 112.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0