Hemmaaaaa

2010-05-27 @ 22:30:40
Jag är deppig. För att, nu har jag sett filmen, nu kan jag inte se den igen på samma sätt, eftersom jag redan vet vad som kommer hända. Det är trist.

Men jag rekommenderar den varmt, 100& Sex and the City -anda, mycket humor, väldigt tjejig. Blev helt uppfylld av känslor av typen "jag vill sitta och dricka vin med tjejerna", "jag vill åka utomlands med tjejerna", "jag vill shoppa med tjejerna" and so on.

Innan bion käkade vi nachos på Amigos, och hade ett "före filmen"-snack om moderna tjejer, Sex and the City, karaktärerna, deras pojkvänner, bloggar, bloggare, skvaller... ja, en riktig tjejmiddag. Efter filmen hade Scorett extraöppet endast för premiärbesökare med 20% på hela sortimentet. Hittade de sötaste Replay-skorna, som dock bara fanns i 36 och var lite väl stora, glappade vid hälen tyvärr. Älskade dem.

En annan rolig sak var, att innan bion, när vi stod utanför insläppet, kom en tjej från Karlstadtidningen fram och tog kort och frågade lite saker som skulle hamna i ett vimmelreportage. Hon blev så väldigt förtjust i mina skor att hon senare kom fram igen, bara för att ta kort på mina skor, och jag fick posa i trappan ner till SF, haha. ska bli kul att se både oss och mina skor i tidningen.

Kommentera mera!
Postat av: Malin

Kolla min blogg på en gång !!!!!

2010-05-28 @ 10:01:37
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0