Healing

2010-05-21 @ 21:26:07
Fick ett itnressant mail från Petra idag, att hon nu är klar med sin Healing-utbildning och tar ut väldigt låga priser för 25-30 minuters healing. Är mycket intresserad av att testa. Jag tror att, tror man på att någonting "fungerar", så gör det det också, placeboeffekt eller vad man nu vill kalla det. Dessutom kommer det nog bli en upplevelse, en erfarenhet.

Pratade just med Malin och hon skulle kolla upp lite om hon kanske ville med. Sabina och Malin, om ni läser detta, så vill jag jättegärna ha med er också. Finns massa information på internet och Google om ni är osäkra.

Är du sugen på att gå på healing? Kontakta mig så kontaktar jag Petra.

Kommentera mera!
Postat av: Petra

Hejja MAria :) de e bra dra ihop ett gäng nu :)

det blir en intressant upplevelse de lovar ja. oavsett om man tror på de eller ej så kan de ju vara skönt med lite avslappning och få ny energi:)

2010-05-23 @ 23:58:04
URL: http://missdes.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0