Hahaha

2010-05-24 @ 13:30:54
Åh gud! Hahaha, hahahahaha! Vet inte riktigt hur jag ska förklara den här känslan, men tar det från början;

Jag började min engelskakurs den 26/4. Kursen är värd 100 poäng och ska därför studeras heltid i 5 veckor. Jag var helt säker på att jag nu var inne på min sista studievecka och att jag därför halkade efter en aning, en uppgift som jag inte fått klart, samtidigt som jag ligger före med en annan del av kursen. Har mått jättedåligt, känt mig jättestressad och allmänt "lat" som inte fått klart saker i tid...

...tills jag noga tittar på mitt schema, dagar, datum, vilken dag kursen ska vara klar. Jag är tydligen en vecka före och inte efter! Plötsligt känner jag mig absolut inte lika stressad. Kursen ska vara klar 6/6 och jag har bara två uppgifter kvar samt examination. Så lustigt det kan bli!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0