Fullt upp

2010-05-21 @ 16:27:35
Varit fullt upp idag, ledsen för det. Men snart kan jag ta helg. Ska hoppa in i duschen nu, sen blir det helghandel och sen blir det att rensa bland mina kläder, vad som ska behållas, vad som kan användas kreativt och vad som ska skänkas till behövande.

Haha just det, drömde något så fruktansvärt skumt. Var i någon simhall med en massa personer jag kände, gamla barndomsvänner såväl som ytliga bekanta. Någon hade tydligen födelsedagsfest där, och hade anordnat simtävlingar, hopptävligar och liknande. Dock var alla tvungna att bära teatersmink, och jag som var sminkad som en geisha, vad jätterädd om mitt smink där i basängerna. Till slut gjorde jag ett dyk och jag såg med sminket efteråt ut som en mimare istället. Minns inte mycket mer, mer än att drömmen var kul och trevlig och att mamma var uppe och gick.

Tjipp så länge!

Kommentera mera!
Postat av: Helene

åh, ja lite kort hade vart kul. Du säljer inte örhängen? tyckte de örhängena med cup cake du gjort var så himla söta

2010-05-21 @ 18:04:04
URL: http://smultronblomster.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0