Fredag!

2010-05-28 @ 17:46:24
Så var det helg igen, skönt! Stack och solade en sväng förut, inte solat på 2-3 veckor så det var skönt. Efter solningen stack jag och plutt och fredagshandlade, popcorn, cola, choklad samt blanddricka och vin ifall vi får för oss något.

Kvällen ser ut att bli lugn, är dock sjukt sällskapssjuk så ringde Malin, men hon skulle till Ewe så får se om det blir något imorgon eller om hon åker till Kristinehamn kanske.

På söndag ska jag skriva klart min allra sista engelskauppgift, ska bli så skönt! Börjar med sista kursen 7 juni, sen ska jag komplettera mina meriter till Universitetet och hoppas på det bästa.

Hur ser er helg ut?


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0