Burp!

2010-05-10 @ 19:02:37
Just käkat middag, gjorde lite kreativt nog "tacobaguetter" för att bli av med helgens rester. Dumt att slänga både bröd, köttfärs, grönsaker och creme fraishe när man kan hitta på något av det.

Storhandlat har vi också gjort idag. I veckan blir det pannbiff med potatis och brunsås, pasta med ost & skinksås, köttfärssås och tagliatelle, kyckling m. bearnaisesås och stekt potatis samt fläskfilé m. potatisgratäng och pepparsås. God vecka, någon? Köpte också med lite frukostmateriell då vi upptäckte att en stor tetra Pucko endast kostade en tia på Willy's. Värt!

Suttit och läst lite bloggar, blev helt sjukt galet sugen på Marabou Polka. Jag älskar polka! Köper jag kulglass på sommaren blir det en våffla med två polkakulor och polkaströssel. Förbjudet god kombination, vaniljglass och polka. Någonting säger mig att Marabou Polka kommer bli en favorit...

Kommentera mera!
Postat av: Malin

Haha, vågar typ inte gå till affären för då kommer jag väl hem med glass, choklad och massa annan skit haha !



Men det vill jag smaka någon gång ;P

2010-05-10 @ 20:03:17
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0