Bella&Tyra Show

2010-05-05 @ 13:16:15
Hade hört talas om den här serien program från många olika källor, men det var för när Malin skrev ett inlägg om det jag bestämde mig för att börja kika från avsnitt 1. Idag spanade jag in avsnitt 3, och jag satt typ här och bölade till reportaget om yrket delfinskötare. Alla flickor har väl någon gång drömt om att få jobba som delfinskötare, och delfinerna i inslaget var så vackra, intelligenta, roliga. Dels blev jag mycket avis på Bella & Trya, och dels väcktes en dröm till liv igen. Dock arbetar endast åtta personer med detta idag i verige, so big chance liksom.

Har dessutom en nyvunnen respekt för Bella. Alltid tyck att hon har varit tråkigt, präktig, intetsägande och anonym. Fram tills nu. Tjejen är helt grymt smart. Vill man ha min respekt bör man alltså satsa på att visa sin mer intelligenta sida, haha. Nej men allvarligt, jag ser på henne med nya ögon.


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0