Amerikanskt värre

2010-05-05 @ 11:57:57
Nu hade det egentligen passat med vinter. Nej, jag vill inte ha vintern tillbaks, jag avskyr kyla och snö i förhållande till vad man faktiskt kan få (sommar), men hade det varit vinter i skriven stund hade jag typ... passat in.

Min frukost består nämligen av en stor mugg varm choklad med marshmallows! Kunde inte låta bli efter att ha sett Kick-Ass, blev helt fruktansvärt sugen igår redan och köpte med mig en påse marshmallows. Onyttigt, javisst, men med tanke på hur duktig jag är/varit med hälsosam mat hit, träning och långpromenader dit, förtjänar jag min varma choklad med fluffiga små söta vita bollar i.


Kommentera mera!
Postat av: jennyhammarström - mitt liv som mamma

Jo jag vet, är riktigt sugen på en asså :D Blir ju så otroligt mycket bättre bilder..

Oh tack så mycket :)

2010-05-05 @ 12:21:46
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0