Afton

2010-05-07 @ 18:26:24
Vem säger afton längre btw? "God afton!". Vad är skillnaden mellan afton och kväll? Är skiljelinen av tid eller av ljus eller av aktivitet? Äsch...

Stack och hämtade ut mitt paket, dock saknades två klänningar och istället fanns där en lapp med texten;

Tyvärr har det vid plockning upptäcks att understrukna artiklar haft ett felaktigt lagersaldo och inte kan levereras till dig. Om du betalt med kort återförs belopp för slutnoterade artiklar till ditt konto. Om du betalar med faktura drar du av belopp som motsvarar slutnoterade artiklar vid betalning av din faktura.

Det var ju klänningarna jag såg fram emot mest. Nu blir jag ledsen i ögat. Ja ja, ska testa grejerna nu och hoppas att de sitter som gjutet. Gillar verkligen tröjklänningen i spets!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0