Två paket på posten får upp studiehumöret

2010-03-18 @ 11:18:37
Har två paket att hämta ut sen, vad kan det vara? Jo, min nya klänning och en bok. Blir det ut på lördag ska jag självklart ha nya klänningen på mig, hoppas bara att den inte är för stor eftersom att det var en one-size och jag är ju... ehm... ganska liten med mina knappa 160 cm och 46kg. Allt sitter ju på bakdelen!

Idag ska jag, förutom att ringa några samtal, hämta ut paket, sola, (kanske) fixa håret och baka chokladtryffel (som jag sket i igår)... plugga! Har slutprov imorgon och vet inte riktigt om de tråkiga sakerna sitter ännu. Så lättare att komma ihåg intressanta saker som ätstörningar och depressioner.

Jag ligger förresten i riskzonen för att bli fet! Mat är ett utmärkt sätt för kroppens belöningssystem att känna sig tillfredsställt, men det är också människor som belönar sig med mat som blir feta, oftast. Igår åt jag en hel Ben & Jerry's för att jag hade fått ett till MVG på ett arbete, tyckte jag var värd den. Men man kanske ska tänka på framtiden, hah.

Skulle ha vunnit melodifestivalen... en fräsch låt som skulle funka internationellt, Anna är bara så tråkig!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0