Professionell kvalité?

2010-03-18 @ 21:56:28
Men varför är alla så kritiska till SYOSS? Köpte en flaska schampoo och en flaska balsam i måndags, det var kampanjpris på H&M, fick dem båda för 98kr. Testade det för första gången idag, det luktar gott, håret känns rent, frissar sig inte och blev jättemjukt. Visst är det för tidigt att sätta betyg efter endast en användning, men jag är nöjd idag iallafall. Många kommentarer jag läst om märket lyder typ att balsamet inte fungerar och schampot inte löddrar. Jo, schampot löddrade jättebra och balsamet gjorde håret lättutkammat och glansigt. Tänker köra på SYOSS tills jag upptäcker motsatsen, om jag gör det.

Nu blir det att återgå till pluggandet. Tagit mig igenom kanske... 50% och har suttit hela dagen. Mycket läsning är mycket läsning! -.-

Billigt och bra!


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0