Och vad gör jag idag...

2010-03-17 @ 11:32:03
...om inte pluggar? Precis skrivit klart mitt sista psykologiarbete, en fallanalys av en Schizofren 18-åring, samt redogjort för Den nya psykiatrin samt God psykiatri. Fallanalysen var okej kul, men det sistnämda var rätt ointressant. Jag bryr mig liksom inte om hur psykologin sett ut genom åren, det jag tycker är intressant är dagens olika behandlingar samt olika psykiska tillstånd. Jaja, jag blev i alla fall nöjd och hoppas på ett till MVG.

Tänkte nu ta mitt pick och pack och hälsa på min kära bror. Han har köpt ett Playstation 3 med nya Final Fantasy, så sjukt snygga och välgjorda spel att jag bara måste få testa. Tänkte också laga lite mat till honom, försöker hitta lite inspiration innan det bär av. Korvgryta kanske? Eller om jag gör en ost och skinkpaj. Vore ganska gott. Tänkte också ta tillfället i akt att göra honom lite påskgodis, chokladtryfflar, men det kommer säkert sluta med att jag äter allt själv.

Sen blir det plugg igen. Har slutprov på fredag och känner mig inte helt förberedd, mycket av det första jag läste har nog fallit i glömska.

Har dessutom lyckats döda mitt öra riktigt rejält. Satt och pillade häromdagen när jag pluggade (pillar omedvetet när jag har tråkigt, på naglar, hår, hårbotten och tydligen öronen också). Fick tag i en liten lös skinnflik och självklart drog jag. Det slutade med att allt mitt skinn på insidan "ytterfliken" försvann och jag har nu ett långt sår som svider och varar. Kan inte sova på högerörat och kan inte ens duscha det. Tänkte tvätta rent med sprit, men vet inte om jag törs. Blää!

Litegladmusik behövs när man pluggar!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0