Morgon!

2010-03-22 @ 12:50:26
Idag fick jag hem min franskabok, äntligen. Har väntat på att få sätta igång sedan i torsdags, så nu vet ni vad jag ska göra idag. Plugga! Och dessutom städa, därför jag hade den konstigaste drömmen:

Jag springer in på McDonald's för att köpa mat till mig och några kompisar medan dem väntar i bilen utanför. Väl framme i kassan stöter jag på en blond, ganska söt tjej. Hon tar min beställning, och sen börjar hon babbla med mig som bara den. "Du borde gå hem och städa badrummet" säger hon. "Nja, jag städade väl i förrgår" svarar jag. "Jo, men man måste städa badrummet varje dag, annars luktar man äckligt utan att man vet om det och får inga jobb!". Jag svarar "Men jag luktar väl inte äckligt?" och hon säger "Nej, jag känner ingenting, men arbetsgivare gör. Så fort du får komma på intervju så känner de lukten av din slarvighet och oordningssamhet...". Jag börjar tro att hon är psykiskt störd och svarar "Men jag letar inte jobb!" och hon säger "Men det vet du inte! Jag var arbetslös i två år, så fort jag började städa badrummet varje dag fick jag ett jobb! Säg inte att inte det har ett samband?". Jag blir nästan rädd för henne, lovar att jag ska städa badrummet, tar min mat och går.


Så... jag städar badrummet just nu. Har sprayat in varenda pryl med Cillit Bang och dränkt toaletten med WC-duck. Så det ska nog bli bra, haha!

Kommentera mera!
Postat av: Malin

Hihi du drömmer väldigt roliga drömmar måste jag säga! Vi måste ses snart, jag är i karlstad just nu, men utan erik och katterna, mest för att jag pluggar och pluggar till tentan! Hur är det med dig ? Jag Malin och Sabina funderade på att gå ut på lördag och ha lite tjej kväll, skulle vara jätte roligt om du ville med? Puss

2010-03-22 @ 16:47:41
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0