Lagom irriterande

2010-03-24 @ 11:09:20
Drömde verkligen världens äckligaste mardröm inatt. Då menar jag det!

En väns pappa hade renoverat ett hus åt mig att bo i, jag blev jätteglad, gillade huset jättemycket, och åkte hem till mina föräldrars hus för att berätta och packa. När jag kommer in är det dödstyst och mörkt, duschen står på. En okänd röst pratar i telefon i duschen och jag inser ganska fort att allt inte står rätt till. Jag går upp på övervåningen och hittar min bror, min mamma och min mammas assistenter brutalt mördade. Mördaren tvättar av sig allt blod i duschen...

...jag tar tillfället i akt att så tyst som möjligt packa med rena kläder, skor och andra nödvändigheter, jag antar att jag kommer att få fly, då jag hör att duschen slås av. Jag blir fumlig, klumpig och högljudd innan jag hinner ut ur huset och springer över till grannen. Jag skriker "MÖRDARE I VÅRAT HUS, ALLA ÄR DÖDA, SLÄPP IN MIG OCH LÅS ALLA DÖRRAR!", men min granne förstår allvaret lite för sent, och mördaren har hunnit in till dem. Han har med sig en död häst som han styckar så att blodet sprutar överallt, och vi står som förstelnade av skräck. Tills jag springer vidare, men mördaren efter mig.

Där vaknar jag. I panik. Med magknip. Så sjukt obehagliga drömmar ibland...

Kommentera mera!
Postat av: Malin

Haha , då får du kanske vara det på lördag ? ;P

2010-03-24 @ 11:28:05
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0