Ettårsdag

2010-03-03 @ 13:54:38
Åh herregud vad fort tiden går. På söndag har jag och mysen ettårsdag. Ett år. Man börjar verkligen bli gammal. Kan inte tro att jag fyller 22. När jag var liten och skrev "idag har jag..."-dagbok, hade jag någonstans kladdat ner att jag trodde att vid 20 års ålder skulle jag vara mamma. Mamma! Hallå, jag är nästan ett barn fortfarande.

Nåväl. På söndag blir det pulkåkning, restaurang och Alice i Underlandet på bio. Kommer nog bli en höjdardag! Ska ner till stan imorgon och leta efter ett Bonsaiträd, för det vill mannen så gärna ha. Och något ska man väl ge varandra på årsdagen tycker jag. Läste dock att Bonsaiträd ska vara sjukt svårskötta, ska beskäras, ges näring och allt vad det nu var. Och jag som inte ens kan hålla liv i en kaktus. Hoppas att han sköter sitt Bonsaiträd, för om jag måste göra det, går det stackars trädet mot en säker död.

Bonsaiträd

Kommentera mera!
Postat av: Malin Schlott - Konstnär & Illustratör

Bonsaiträd är jättelättskötta, man ska bara tänka på att man inte får vattna det för mycket. :)

2010-03-06 @ 10:05:45
URL: http://castlebabe.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0