Jag är fortfarande döende

2010-06-16 @ 18:22:39
Yrseln är borta, tack och lov, men nu har jag fått en extrem rethosta. Jag upptäckte också förut när jag gick och handlade, att minsta ansträngning gör mig helt slut och får mig att svettas som en hemul. Hoppas att jag känner mig bättre imorgon, för då har jag muntlig redovisning följt av slutprov i Engelska C. På fredag har jag slutprov i Turism & Resor, sen får jag sommarlov. Ska bli jäkligt gött så ambitiös jag varit den här terminen. Dock vore det härligt att vara frisk till helgen.

Jag och Malin funderade på att sammanföra våra hankatter, kanske i helgen redan, utomhus i sele. Vore riktigt trevligt!

Bilder på sötnosen;


Och bild på sötnos(arna);

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0