Helgen

2010-06-06 @ 16:46:41
Igår åt vi grillspett med potatiskroketter och kall chilisås med gräslök ute i trädgården. Skitgott, tills min hörntand smulades sönder till bitar av min tungpiercing. Nu måste jag till tandläkaren, vilket är skitbilligt har jag hört, kostar verkligen nada. Inte. Så lycklig.

I fredags var vi hos Erik och Malin. Spelade kub, tjejerna utklassade killarna. Vilket teamwork! "Lite" vin blev det också, så blev man emotional såklart. Men har vädrat luften lite, känns skönt.

Idag är det nationaldagen. Ska firas med feta hamburgare och massa snacks, eftersom jag har varit nyttig i princip hela veckan. Kanske blir en film senare, eller lite Sims 3 Drömjobb, nya expansionen. Än så länge bara hunnit testa yrket stylist, tänkte bli brandman ikväll ^^

Kommentera mera!
Postat av: Helene

Hur går det med tanden?

Tror du förresten att du blir klar med örhängena denna veckan?

2010-06-08 @ 13:47:29
URL: http://smultronblomster.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0