Duktig flicka

2010-06-15 @ 14:41:08
Slog mig själv på käften och påbörjade mitt fjärde skolarbete på en dag. Den här gången ska jag skriva om olika typer av affärsresor, syfte med dessa, vart de oftast går till och så vidare. Fyra A4-sidor, Times New Romas 12p. Så taggad?

Maten var i vilket fall extremt god, gjorde dock lite väl mycket, men det är bra, då räcker det till mannens lunchlåda (vilket betyder att jag inte behöver ställa mig och laga supermycket avancerad mat ikväll utan kan fokusera på att plugga hela dagen istället).

Solen skiner, är inte så lite frestad att bara skita i allt och åka ner och sätta mig vid pråmen med en polkaglass m. polkaströssel. Men det är kanske bra att jag sitter inne, så blir jag förhoppningsvis frisk snart. Efter den här veckan får jag också njuta av sommaren!

Det här är sommar för mig! Hej Emem!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0