Dagens planer

2010-06-17 @ 10:27:40
Förutom att skriva slutprov och småshoppa lite, tänkte jag också sola en snabbis (flera veckor sedan nu, och har inte direkt varit i tillstånd att lägga mig ute i solen eftersom jag var/är så sjuk). Funderar också på att baka de där sjukt goda cupcakesen jag gjorde, samt pyssla med lite smycken. Har några idéer som jag skulle vilja testa nämligen.

Måste också skriva två skolarbeten och plugga inför morgondagens prov.

Ett litet tips till alla där ute; köp nya SOLO, förutom tidningen får du ett par solglasögon i Wayfarer modell. Men det intressanta är prenumerationskupongen. För fjuttiga 89kr får du fem nummer av SOLO, en necessär, 2 mineralögonskuggor, mineralsolpuder samt mineralfoundation från Mineral Proof. Jag ska i alla fall skicka in min kupong idag, erbjudandet är värt 800kr.


Kommentera mera!
Postat av: Malin

Jag minns inte riktigt , det var ett tag sen. Vi lånade Tommys bil! Varför är det viktigt? :)



Jag mådde inge bra igår, sorry att jag inte svarade puss

2010-06-18 @ 09:48:45
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0