Brunis

2010-06-23 @ 17:47:26
Åkte ner till Sandgrund runt 13, och har haft en underbar dag i solen tillsammans med mina kära Sara och Sofia. Bara tjötat i flera timmar, läst tjejtidningar, tjötat lite mer. Lite färg har man allt fått sig idag också, såg det framför allt i ansiktet och py ryggen. Härligt!

Imorgon blir det till att köpa alkohol till midsommar, samt köpa mat och klippa min bror. Ska också titta om det behövs städas i den av mina sommarstugor vi tänkt att sova i på midsommarnatten, så att det är fräsch till våra gäster. Mer om midsommar senare, ska springa och smörja in mig med lotion, är lite torr efter allt soldyrkande.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0