Bloggtorka

2010-06-15 @ 11:48:02
Det är svårt att tvinga sig själv att blogga, så bestämde mig för att inte göra det. Har säkert haft saker att skriva om, har bara inte tänkt på bloggen värst mycket.

Sista veckan i skolan nu, har en hel del att hinna med... lite för mycket faktiskt, och självklart har jag därför gått och dragit på mig någon förkylning/influensa/whatever lagom till slutspurten. Min hals gör helt fruktansvärt ont, min näsa rinner, mina ögon rinner, hela kroppen värker, huvudet bultar, känner ingen smak.

Jaja, får ta mig i kragen ändå, har jag så mycket val? Idag blir det att skriva ett engelskaarbete och två turismarbeten, samt förbereda mitt mutliga. Skulle haft muntligt idag egentligen, men har absolut ingen röst, förstår knappt vad jag själv säger.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0