Update

2010-07-30 @ 13:55:19
Så, vad har jag pysslat med den gångna veckan?

  • Gjort det vanliga såklart (städat, handlat, laga mat, diskat)
  • Bakat fyra tårtor
  • Kört fyrhjuling som en tok
  • Huggit av mig fingertoppen på en kökskniv, och...
  • ...aldrig sett så mycket blod, och...
  • ...varit på Akuten
  • Hittat fem par undangömda skor i villan som jag glömt bort att jag hade, varav två par helt oanvända!
  • Varit gästvänlig mot norskar
  • Varit i stugan
  • Frossat i choklad och Ben & Jerry's och cola
  • Slagit Tommy rakt i ansiktet, i sömnen. Två gånger! Vaknat av att jag drömt att jag bråkat i drömmen.
  • Haft hemmaspa, med bubbelbad, fix av naglar, fix av fötter, ansiktsmask, hårinpackning, peeling mm
  • Upptäckt att jag haft en AUX-sladd till min telefon sen jag köpte den för ett år sedan...

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0