Tacokväll

2010-07-01 @ 18:03:34
Medans inväntandet av Tommy semester pågår, leker jag (som ofta) husfru. Det är jag asom städar, lagar mat, pysslar, handlar, bakar och gud vad gör jag inte. Ikväll tänker jag därför ladda upp med tacokväll, följt av vattenmelon och jordgubbar följt av Ben & Jerry's Baked Alaska. Synd att klaga när man har det så gött.

Håller hårt fast vid min åsikt, hellre tjock och lycklig än smal och hungrig. Inte för att jag är tjock med mina 50kg, men ifall jag någonsin skulle bli en amerikan till utseendet så vet ni varför. Mat gör mig lycklig, och är alldeles för gott för att avstå. Ska peka och skratta på folk som lever på pulverdieter för att nå upp till "dagens ideal" när jag sitter här, varken överviktig eller skelettsmal, och njuter av mina middagar!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0