(Nästan) hemma

2010-07-18 @ 18:41:40
Hemkomna från semestern igår, och nu sitter vi här i Malin och Eriks lägenhet som vi fått låna medans dem är i Linköping och arbetar (lite rymligare här), och Tommy har just installerat våra datorer i vardagsrummet. Jag själv har diskat, slängt sopor, ställt rätt saker, fyllt på kyl och frys med våra egna varor, dammsugit, skurat golv, städat badrum, skurat badkar, skakat mattor, ja säg något jag inte gjort.

Kommer dock inte hinna laga mat ikväll då jag, Simon och Tommy tänkte sticka och glo på Shrek 3D nu när Karlstad äntligen fått 3D-biograf. Bion börjar 21:15, åker vid 20:00 för att hinna få en burgare i magen, samt handla det jag behöver tills morgondagens matlagning. Tänkte också baka matbröd och frysa in till Malin och Erik, då blir de nog glada.

I veckan blir mitt projekt "Pimp my balcony". Tänkte skura deras balkong, tvätta dukar, vädra kuddar, skura lister samt köpa en utelampa och växter till deras blomlåda, som tack för att vi får bo här. Jag kan skriva detta då jag misstänker att de inte har tillgång att läsa, muahaha.

Mer uppdatering, om bland annat vår semester samt recept på det jag tänkt laga imorgon, kommer senare.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0