Gårdagen

2010-07-10 @ 18:24:04
Alla bilder är snodda från Malins blogg, all cred till henne <3

Gårdagen bestod av Tempels uteservering med käk, dryck, skitsnack, skvaller, uppdateringar samt allt annat du kan tänka dig fem vänner emellan. Var underbart. Sen stack vi vidare till Coffehouse by George där vi mötte upp Marre och hennes vän, och drack lite till.

Åt självklart min specialare, Breast of Chicken, vilket är ett kycklingbröst fyllt med en kräm av soltorkade tomater och ost. Vid sidan av detta får man två såser, bea och vitlök, lite grillade grönsaker, en bakpotatis samt en majskolv. Underbart!

Tack alla för en trevligt kväll, borde införa traditionen varje helg! :-D

PS Malin; Jag restaurerade bilderna lite, så man ser även de mörka bilderna. Jag är en komplett noob när det kommer till bildhantering, men lite bättre tycker jag det blev?

Jag och mysen <3


Jag och grabbarna



Mina vackra damer (all kärlek i världen till er!)



Käket


Kommentera mera!
Postat av: Malin Holst

berätta berätta berätta :D nyfiken i en strut

2010-07-10 @ 23:04:03
URL: http://talulah.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja det gjorde det verkligen, haha sånt kan inte jag ;P;P

2010-07-11 @ 07:56:30
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0