En riktig sommardag

2010-07-12 @ 11:08:10
Idag blir det verkligen en riktig sommardag med allt vad det har att erbjuda. Ska åka och handla snart, på Willy's, och bara köpa grejerna på handlingslistan lite fort. Sen sticker vi till Rusta och köper en fläkt, inte en dag för sent! Sen ni, mina vänner, blir det att lägga sig på stranden en heldag med mina underbara, Malin och Malin. Vi får se exakt vilken strand det blir dock, men lutar åt Orrholmen (eller vad det Örsholmen? Blandar alltid ihop de två ställena).

Ska bli så underbart, och vi ska få massa färg, snacka massa skit, käka glass (och kanske lite sallad?) och bara vara tre tjejer en vacker sommardag.
Nu ska jag hoppa in i duschen och skölja av mig nattsvettet. Helt sjukt vad varmt det blir här inne på dagarna, och det blir inte mycket svalare på nätterna. Kan inte riktigt sova som man bör av värmen, blir helt handlingsförlamad. Tänkte städa igår, allt jag orkade var att slänga skräp, samla ihop pant samt sortera lite prylar...


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0