Min sista fisaredag

2010-01-31 @ 20:38:36
Nu har jag fisit lite för länge. Alltså inte gjort ett piss om dagarna. Förutom att städa, gå på stan, laga mat, glo TV och film, spela WoW och gosa förstås. Men nu jävlar ska jag få saker att göra...

...för imorgon börjar jag skolan. Lite odd det känns. Ska läsa Turism och Resor, Filosofi A, Psykologi B, Engelska C, Franska samt Folkhälsokunskap. 400p plugg fram till 14 juni, känns underbart.

Och eftersom att man student har en garanterad inkomst på ~2 500 och ytterligare 5 000 i studielån så är lägenhetstittande återigen aktuellt. Hade tänkt mig en lagom stor två till mig och min Tvättbjörn, ett sovrum och ett vardagsrum. Tänkte ta över pappas 52" HD-TV nu när han påstår att han ska köpa en 70" LED-TV. Haha undrar vad han tycker om den idén.

I helgen var vi hos Malin och Erik, jag hade stått hela dagen i köket och lagat mat för att bjuda dem. Det blev Tacopaj med hemgjord Salsa och hemgjord Guacamole. Malin och Erik blev som tokiga i Guacamolen och har beställt mer för framtida bruk. Och jo, det var faktiskt underbart gott, får jag göra om.

Nu blir det en lugn kväll för att tagga ner inför imorgon, är faktiskt aningen nervös.

Hörs mina vackra!

Kommentera mera!
Postat av: Malin

Det kommer att gå underbart bra ! :) Det tvivlar jag inte på !

2010-01-31 @ 21:25:11
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0