Hej 2010!

2010-01-02 @ 03:14:51
Tänkte inleda året med en lista jag stulit från Malin. Nu säger listan "i år" här och där, och där får du läsa 2009 istället ^^

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
En hel del, skulle kunna lista massa saker.
Höll du några av dina nyårslöften?
Jag minns faktiskt inte ens vad mina nyårslöften för 2009 var... kanske som pappa brukar säga, han brukar lova att "aldrig sluta snusa". Den verkar jag kunna hålla!
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Oj... mitt minne... kan inte riktigt komma ihåg om det var i år eller året innan, men grattis i alla fall!
Dog någon som stod dig nära?
Farfar gick bort 2006, morfar gick bort 2008, bara mormor kvar och hon lever fortfarande som tur är.
Vilka länder besökte du?
Norge och Gotland. Hajar du, Got-land haha! Är lite övertrött.
Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Ett jobb skulle sitta som handen i handsken. För övrigt känner jag mig tillfreds.
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
14/2 av flera olika orsaker.
Vad är det bästa som hänt dig år 2009?
Att jag fick chansen att arbeta på en tidning, och att min mys blev min.
Största misstaget?
Gjordes såklart flera misstag under 2009 också... försöker att glömma bort.
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Oj, jag har varit sjuk alldeles för ofta i förkylningar/influensa/infektioner, inklusive njursten (!).
Bästa köpet?
Mina lårhöga stövlar med 12cm klack.
Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, skor, mat <3
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Absolut, har många fina minnen från 2009.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Britney Spears - Amnesia
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare definitivt!
Vad önskar du att du gjort mer?
Varit hemma hos familjen mer, och umgåtts med Emem mer.
Vad önskar du att du gjort mindre?
Druckit mindre cola, fast det är helt sjukt underbart. Tror jag har säkert 2 colakilon på kroppen.
Hur tillbringade du julen?
Först hemma hos min familj enligt tradition, sedan med Tommys familj. I juldagarna besökte vi också Tommys farmor och farfar, och Tommys mormor.
Blev du kär i år?
Japp!
Favoritprogram på tv?
Grey's Anatomy och Gossip Girl
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag föredrar att inte hata någon.
Bästa boken du läste i år?
Många bra, mest bokserier.
Största musikaliska upptäckten?
Åh jag är allätare så jag lyssnar på få låtar av många artister.
Något du önskade dig och fick?
Den underbara väskan tommy köpte åt mig!
Något du önskade dig men inte fick?
Önskade mig ingenting speciellt, förutom väskan.
Årets bästa film?
Avatar!
Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Firade hemma hos Malin och Erik, Tommy var med såklart, och det var nog den bästa födelsedagen någonsin!
De bästa nya människorna du träffade?
Malin är en stjärna i mörkret <3
Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Jeans, tights, vita överdelar, höga klackar, fluffigt hår.
Vad fick dig att må bra?
Min Tommy är det bästa som finns, han gör mig alltid glad, till och med när jag är som mest nere så får han mitt hjärta att slå fortare. Han är en baddare på att sköta om mig när jag är sjuk gång på gång också :-D
Vilken kändis var du mest sugen på?
Sugen? Oj, inte tänkt så långt, men Johnny Depp är fortfarande den snyggaste kändisen i världen. Chace Crawford är inte så pjåkig heller.
Vem saknade du?
Emem. Vi har en tendens att... sakna varandra?
Favoritmånad?
Hela året var toppen. Våren var underbar, sommaren var underbar, hösten var relativt underbar.

Kommentera mera!
Postat av: Malin

Jätte glad att jag träffade dig med !!!! :)

2010-01-04 @ 12:26:42
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0